Obiekt, dla którego poszukujemy solidnego Partnera wizerunkowego i biznesowego, ma szereg atutów, które stanowią o jego rynkowej przewadze.
Kraków Arena posiada świetną lokalizację – hala znajduje się w historycznej i turystycznej stolicy Polski. Jest również największym zamkniętym obiektem widowiskowym z widownią o pojemności blisko 20 tys. osób. Kraków Arena to także hala z nowoczesnym zapleczem, z wyjątkową akustyką, którą doceniło już wielu organizatorów koncertów światowej sławy artystów. Dowodem tych zalet jest bogaty kalendarz imprez, który obok wydarzeń muzycznych, przewiduje również szereg imprez sportowych, także w randze mistrzostw świata.
Konkurs ma na celu wyłonienie stabilnego Partnera, z którym ARM SA będzie mogła dalej budować wartość hali na rynku tego typu obiektów, czego wyrazem byłoby objęcie praw do nazwy, niosące ze sobą wymierne wartości dla obu firm.
Jesteśmy przekonani, że sprzedaż praw do nazwy Kraków Areny to korzystne rozwiązanie dla obu stron kontraktu. Solidny długoterminowy Partner jest bowiem gwarancją dla silnej marki, która zyskuje w ten sposób kolejne obszary rynku oraz nowe pola swojego oddziaływania.